14 oktober, 2012

SÖNDAGEN - 14 OKTOBER.

Det har varit en söndag med flera nya möten, mycket god mat och många glada skratt. En skara blogg- och instagramtjejer som träffats för första gången med date på Långbrovärdshus. Har ni ätit deras brunch? Den rekommenderas!

Åter hemma igen. Röjer undan det sista i köket från gårdagens middag. Den Lantliga äppelpajen var god, rekommenderas den också!



Detaljer från köksbänken; kryddor, marmor och SOSO-salt.


Detta blir mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild, flera sådana finner ni där inne idag. Önskar alla en bra start på ny veckan. - Oj vad helgerna går fort, alldeles för fort.

15 kommentarer:

  1. Ja, visst går dem alldeles för fort!
    Önskar dig också en fin vecka,
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du haft! Och jag håller med, helgerna går i en resande fart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. SOSO-salt?

    Jag behöver inte ens skriva, men gör det ändå. Fasiken vad kul att ses IRL. Fin bild.

    SvaraRadera
  4. Läste om instagramträffen (på instagram), låter superkul.


    Ha en fin start på veckan. // Lissen

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en bloggträff! Ha en fin avslutning på veckan!

    SvaraRadera
  6. Men shit vad kul ni måste ha haft!! :)

    SvaraRadera
  7. Ja, helgen går verkligen fort, nu ny vecka, igen.

    SvaraRadera
  8. Ja jag såg- ni verkar haft det helt underbart;) Inte avis alls hihi kram

    SvaraRadera
  9. Kul med blogg träff! Där har jag nog inte ätit brunch , men ska lägga det på minnet:) kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul vi hade och oj vad gott det var!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. Jättetrevligt att ses! Det var precis så trevligt som man kunde tänka sig. Hoppas det kan bli av snart igen! Kram.

    SvaraRadera
  12. Hade velat vara med!!!

    Härlig söndag....och pajen kan jag inte sluta tänka på ;)

    xx

    SvaraRadera
  13. Mysigt, vilken härlig söndag kram Diana

    SvaraRadera
  14. Låter osm en alldeles förträfflig hösthelg! Tack för tipset på äppelpajen, den gjorde jag för läängesen och hade nästan glömt bort hur god den var. Kram Madeleine

    SvaraRadera
  15. Vad roligt det låter med bloggträff!

    SvaraRadera