12 september, 2011

MERA HÖSTPLAGG.

Jag har för tillfället köpstopp. Ett par nyinköpta Primeboots är bland annat orsaken. Men även om det råder stopp så går det alltid att samla inspiration inför framtida shopping. Det är något visst med höstmode och det 'braiga' med inspirationsspaning är att man inte behöver titta på prislapparna. Ännu. Här kommer några favoriter, en salig mix utifrån höstens olika trender.


1.  A-linje formad vadlång kjol från Lindex. 2. Pälsjacka med midjebälte, Top Shop. 3. Stickad Poncho, By Malene Birger. 4. Retilmönstrade byxor, Zara samt Reptilscarf, Lindex. 5. Döskallearmband, Little.U. .

4 kommentarer:

  1. Jag har också köpstopp, handlat för mycket. Pälsjackan kan jag tänka mig likaså sjalen och döskallen. Får bli någon annan månad ;-)

    SvaraRadera
  2. GULLIGA DU!
    Och vilken outfit!!!
    Snakebraxorna måste jag ha! Idag!
    Stor kram. u xx

    SvaraRadera
  3. Mmmm, mycket snyggt! Jag har förstår inte varför jag alltid blir så galet sugen på att shoppa kläder på hösten. Det får bli en morot till varför det nog än då är bra att plugga färdigt och skaffa sig ett jobb (=lön).

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj så shoppingsugen jag blir! Håller med om att det är något visst med höstshopping... Äntligen får man sätta på sig lite mera kläder igen!
    Kram

    SvaraRadera