30 augusti, 2011

HÖSTENS FÖRSTA COLLAGE.

Nu börjar jag känna mig redo. Redo för nytt. Redo för nya stövlar och stickat. Redo för höst. Här kommer ett litet axplock med några av mina önskningar inför september. Tror inte att det blir det enda collaget under denna årstid. Jag älskar höstmode!



Primebootsstövlarna har jag varit och känt och klämt på flera gånger i butik. Kan inte riktigt bestämma mig, bruna eller svarta? Ska jag slå till? Sen så har vi stickat, ingen höst utan dessa plagg. Gillar t.ex den fina svarta ponchon från Hunkydory, eller den bruna ribbstickade västen från Lindex. Lite smycken i guld; halsbandet hope från Hope och den fina ringen Mum Wide Gold Ring från favoriten Edblad och Co.

Och så ytterligare ett ljus. Detta från Hope som inför öppnandet av deras flaggskepsbutik i Stockholm lanserar ett nytt samarbete. De har tillsammans med New York-baserade doftmärket Le Labo lanserat ett eget doftljus. Handgjort och designat som en apoteksprodukt - jag gillart!

10 kommentarer:

  1. åhh vilket härligt collage....vill ha allt;)Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fint!
    Ringen var döläcker!
    Men ljuset hostade jag till lite på med tanke på priset ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar västen väldigt mycket! Har precis köpt nya stövlar, men hoppade över Primeboots! (se min blogg) Och jag ääälskar mina nya stövlar, fast jag också varit inne på Pb länge. ;)

    Hösten är härlig!
    KRam kram

    SvaraRadera
  4. Höstmode är nog det allra bästa :-)
    Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig-
    Och primeboots, ja det står högt på min lista också...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Och jag älskar collage, superfint alltihop! Jag har inte varit så förtjust i dom låga primebootsen men dom höga!! Oj oj, vilka bra tips tack
    Malin

    SvaraRadera
  6. Vad snygg du blir i höst Annixen!!
    Och med din fina läderväska ... !
    Kram, Ulrika

    SvaraRadera
  7. This information offered by you is very constructive for proper planning

    SvaraRadera
  8. your article was of great help to me

    SvaraRadera
  9. Thanks for sharing this vast knowledge to us in this single article.

    SvaraRadera