17 juni, 2013

#MICRAATTITUDE.

Jag har fått den stora äran att inleda Nissans Micra Attitude tävling! Det är en enkel tävling där ni kan vinna personliga priser med moderna, tekniska och snygga produkter som speglar en Micra-attityd. Är du som jag och gillar att skapa moodboards? Då är det här tävlingen för dig!



T Ä V L I N G E N

1. Skapa en Pinterest board med namnet Micra Attitude. Din uppgift är att förmedla stilen, attityden, självförtroendet, det innovativa - en Micra Attitude med minst åtta bilder.

2. Länka även in två bilder från Nissans Micra Attitude board.

3. Lägg till hashtaggarna #Micraattitude samt #sverige i beskrivningen av varje pin.

4. När din pinboard är färdig, skickar du ditt bidrag genom att lägga en länk från ditt board under denna pin. Där finner ni även mer detaljer om själva tävlingen.

Tävlingen pågår fram till 21 juli.



Jag kommer vara med som svensk jurymedlem tillsammans med andra bloggkollegor från Norge, Danmark och Finland och i slutet av juli kommer tre lyckliga vinnare presenteras. Kanske du är en av dem? 

Hur vill du förmedla Micra Attitude? Så här ser min påbörjade pinboard ut. Vore så spännande att få se din. - Lycka till! #micraattitude

4 kommentarer:

  1. oj det där lät kul, ska se om jag kan vara med på denna tävling. återkommer. XX Nilla

    SvaraRadera
  2. Skönt att och läsa att det är fler som har ett liv som kommer emellan bloggandet ibland...för första gången på jättelänge har jag lite tid över ikväll och tittar runt bland favvisarna. Imorgon hoppas jag på att träffa Bodil och grabbarna som är här nere och hälsar på, ha en go vecka...alltid lika fint här inne! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Det där lät roligt. Ska börja kolla lite.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Awesome pictures! Love the flower

    S&R
    NEW POST!
    http://www.cattaildown.com/my-blog/2013/07/cosmetic-pouch-essentials.html

    SvaraRadera