19 maj, 2012

NAIL POLISH REMOVER.

Det fina vädret vi hade på förmiddagen bara försvann. Just nu regnar det och jag sitter inne med ett tänt ljus framför mig och har precis målat naglarna. Jag köpte Sephoras Express nail polish remover när vi var i Barcelona och idag var första gången jag provade det.

I butiken hade de en hylla med de mest sålda produkterna och sådant går jag på direkt. - Va?! Varför är de här deras mest sålda produkt? Gillar andra gillar jag. Måste testas! Man kan nog ställa vad som helst på den där Topp 10 hyllan och jag köper. Thi hi.


Hur var den då? Jo nu är den testad och jag måste tipsa vidare! I burken är det ett hål som du stoppar ner ditt finger i (mjuk skumgummi). Sedan ska du enligt förpackningen vänta i 1 minut, men jag är så otålig och kan berätta att 30 sekunder fungerar lika bra. När du sedan drar upp fingret så finns det inte ett spåååår av gammalt nagelack kvar. Nageln är ren - super bra! Är det någon mer som provat den?

Det har under en längre tid gått rykten om att Sephora ska öppna upp i Sverige och det senaste var att de skulle öppna i nya MOOD-gallerian i Stockholm, vilket sedan visade sig var falskt. Men nu står det både i magasin samt online att de kommer öppna upp i Skandinavien! Först ut är Köpenhamn där de öppnar i gallerian Illum den 25 maj, därefter ska de öppna 15 butiker i både Sverige och Danmark under en treårsperiod. Jippie!

15 kommentarer:

  1. sephora är en favorit. Jga skulle väldigt gärna att det öppnas en butik i Stockholm.

    Trist med regn och härligt med sol vilket vi har i Trosa :-)

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  2. men du vet att det finns en "svensk" variant också?
    Depend har en likadan som fungerar utmärkt:
    http://www.depend.se/Product.asp?PageNumber=6&Product_Id=586

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, nej det visste jag inte. Toppen, tack för tips!! :)

      Radera
  3. oh yes. testate. så klart. eftersom jag är som du ... hahahaha!

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte vad jag tycker om namnet ;-) Uttalar det ständigt fel i huvudet när jag läser.

    SvaraRadera
  5. ... Och som en tanke så skrev Denise Rudberg idag om Depends variant som nämndes ovan ;-)

    SvaraRadera
  6. Vilket fiffigt, det skulle jag med köpt;) Sephora var minsann välbesökt av mig när jag bodde i London, vore toppen om de öppnade här. Kram

    SvaraRadera
  7. Har testat Depend, men håller mig gärna till Mavalas pads, de är mkt bra!

    Hoppas att det regnat klart snart hos er. Kram!

    SvaraRadera
  8. Gud så bra! Gillar dem alot! vad kosntigt med vädret för inte långt ifrån dig där jag är har det varit stålande sol hela dagen! kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Javisst har jag provat - har en dotter som är Sephora fan, ska väl inte sticka under stol att även jag älskar att gå runt där!
    Tycker som du att den var super, längtar tills de öppnar här i Sverige!

    SvaraRadera
  10. Nämen så behändigt det låter! Måste testas och jag läser här bland kommentarerna att det finns något liknande från Depend.

    Och du, sådana där bästsäljar-tips går jag också på. Varför nappar inte fler affärer på den säljidén tänker jag...

    Kram.

    SvaraRadera
  11. Vilket bra tips! Och hejja Sephora som öppnar upp i Skandinavien. Äntligen!

    xx

    SvaraRadera
  12. Tack för tipset, jag går också på allt sånt där..alla 10 produkterna hade väl hamnat i min varukorg..underbara bilder från Fjällbacka gud så mysigt :) och jag bara älskar känslan du förmedlar..kramar Diana

    SvaraRadera
  13. Såg repotaget igår och guuud vilket place ni har, sååå ljuvligt!!
    Den där produkten måste jag bara prova, perfekt! Jag gillar inte alls att sitta med bommulspads och remover på flaska.

    Önskar dig en fin måndag!

    SvaraRadera