20 maj, 2011

UPPDUKAT MED MATEUS.

Jag bara stannade upp idag då jag passerade PUB och denna fina skyltning med Mateus-porslin. Visst blir man sugen på att duka upp ute i trädgården med detta! Vi har flera stora Mateus-fat och de används flitigt. Numera står även de grå faten och skålarna på önskelistan.


Fantastiskt fin skyltning i ett av fönstren på PUB idag, eller hur?

Vill passa på att önska er en fin och solig helg! Själv så försöker jag ladda om här efter ett olyckligt slut på denna arbetsvecka då min arbetsfil kraschade precis innan jag skulle gå hem och flera timmars arbete gick förlorat. Morr.

2 kommentarer:

  1. Å det där är ju det värsta som finns, när filer kraschar :-(

    Ursnygg skyltning. Jag skulle kunna tänka mig att fylla varenda köksskåp med mateus porslin..lite lite dyrt bara :-) jag får nöja mig med de assietter jag har..

    Visst har PUB blivit galet bra; room och house doctor och systrarna voltaire - jag går dit så fort jag är i stan!

    Ha en härlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig- jag gillar verkligen deras skyltning, så fina saker! PUB ger mig jätte mycket inspiration. / Johanna

    SvaraRadera