04 mars, 2011

SYSTRARNA VOLTAIRE'S BUTIK.

Igår besökte jag för första gången Systrarna Voltaire's nyöppnade köksbutik i PUB-huset här i Stockholm. Det är en butik jag varmt kan rekommendera. Fylld med allt från köksatteraljer, inredning, smycken, kläder till deras goda produkter!


Lite suddig bild tagen med min iPhone på skyltningen på Drottningatan. 
Den speglar butiken ganska väl - mycket färgstark!



Med mig från butiken denna gång blev godis; Fiber Lakrits (som jag blivit beroende av efter tipset från Weronica, tack!) Choklad doppade Pumpakärnor samt Choklad doppade Gojiberries. Gott och nyttigt (?) på samma gång!

Inköpen användes som biogodis till filmen King's speech som S och jag såg igår. En film jag också det varmaste kan rekommendera!


Detta blev fredagens butiks-, godis- och biotips från mig!

Idag ser vi fram emot att "småfolket" kommer hem efter fem lediga sportlovsdagar hos mormor och morfar, de är efterlängtade!

1 kommentar:

  1. Alla verkar älska den filmen, så redan höga förväntningar trappas upp ännu mer! Vilket hotell ni ska bo på. Ser underbart ut. Åh, Thailand....

    Älskar PUB, känns som det bara blir bättre och bättre. Sedan ROOM flyttade dit känns det som man alltid blir inspirerad. Nu även i matväg. Härligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera