29 mars, 2011

MER FÄRG TILL KONTORET.

Blev så inspirerad idag av allas fina blogghörnor att jag nu vill styla om vårt kontor. Jag vill få det mer kreativt inspirerande med fler färgklickar! Hittade lite inspiration på House to Home.


Gärna färger som gult och rött. Pantone boxarna har jag länge varit och fingrat på i butik, kul med Pantone-stol också. Kanske skulle ta och måla några klämmor? Gillar de på väggen!


Färgstarka korgar, tyger och lådor får gärna flytta in. Kreativa böcker i högar på golvet också.


Gillar den rosa lampan! Måste börja samla på mig mer färgstarka papper, de som står i vår tunna på kontoret idag går mer i natur. 

Karlsson klockan i hyllan har vi i köket här hemma (fast i modell större) den är en favorit!

Foto; housetohome.co.uk

4 kommentarer:

  1. Sicken bra sida House to Home.
    Jag misstänker att R.O.O.M kanske har Pantone sakerna?

    SvaraRadera
  2. vilka inspirerande hörnor du visar idag :D

    SvaraRadera
  3. Det går aldrig komma ifrån att färg gör en glad. Jättefina och inspirerande bilder du visar idag :)

    Hoppas att du har en fin onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja visst var det inspirerande att se vart alla sitter och bloggar :-)

    Jag noterade också när jag fick utmaningen av dig att vi var väldigt lika, jag hade lätt kunnat kopiera din text rakt av =O)¨

    Kram!

    SvaraRadera