26 januari, 2011

BLÅTT I VÅR.

Blått var en av höstens modefärger och den följer även med som en av trendfärgerna till våren, men nu i en mer färgstark kulör - kleinblå. Jag gillar blått, det känns som vågat för en person som mig som alltid bär svart. :)



Jag kommer nog förse mig med en blandad mix av blått i en skala från marint till kleinblått. Här kommer ett litet axplock!

1. Blå sjal, Knitted Scarf 199:-  från Zara. Enkel och fin till stilrena kläder!
2. Blå mönstrad tvål, 158:- från Odd Molly, kanske köper med mig en till Fjällbacka i vår.
3. Blå blus, i romantiskstil 249:-  från Lindex.
4. Blå scarf, elastisk 149:- från Lindex
5. Blå byxor, Narrow Leg 399:- från Zara. (Jättefina, de här kommer jag nog köpa!)
6. Blått armband, Humanity for all, 499:-
7. Blå fin blus, Square Shirt 399:-  från Zara.
8. Blå sjal, ribbstickad snodd 149:- från Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar