25 augusti, 2013

SÖNDAG - 25 AUGUSTI.

Vilken fin sommarhelg vi fick! Hoppas, hoppas att det här högtrycket håller sig kvar ett bra tag. Sensommaren är så kravlöst härlig.

Idag har vi varit och firat en 20-åring. Vad hände egentligen med livet efter det att man fyllde tjugo år? Jisses vad fort det gått. Eller kanske inte. Sinnet stannade nog där i alla fall - vid tjugo!


Paketet slogs in med nytt papper, tejp och tags från IKEA. Fyller man tjugo så ska det synas! Jag vet att jag skrivit om det tidigare men jag gillar verkligen deras nya papperssortiment. Speciellt etiketterna med siffror.


Födelsedagsbarnet fick körlektioner i present. Bidraget satte vi fast med hjälp av ett av de fina djur-gemen från Jisa Design. Så otroligt söta gem som storasyster tagit beslag på. Kanske ska tjuva tillbaks dem? Finns även med coola gubbar och olika bilar. Tips!

Nu är det dags att slå sig ner i soffan och se nytt inspelat avsnitt av The Paradise. Sedan stänger vi denna söndag. Önskar er en bra start på ny vecka!

5 kommentarer:

  1. Gemen är ju hur söta som helst! Tänk att man kan få ett sånt galet ha-begär efter ett par gem, men det fick jag nu. :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint paket! Nästa gång när jag är på IKEA skall jag kika efter dessa siffror, lite kul ju. Du kan då slå in fina paket.

    Ha en fin måndag

    SvaraRadera
  3. Fin present!
    The Paradise var ju extra spännande denna gången!!

    SvaraRadera
  4. Det känns som att en tur till IKEA är ett måste! :D kul att dom satsar på en ny pappersavdelning. Det tror jag kommer sälja som 17 :D Det är typiskt sådana saker man spontanköper. Lite som värmeljus :D

    SvaraRadera
  5. IKEAs papperssortiment. I löv. En liten söndagsutflykt till Uppsala kanske eller kan man handla på webben? 20 år, körlektioner...ujujuj känns nästan som igår. Vad hände med at ta körkort på sin 18årsdag, dessa tider är förbi va?

    SvaraRadera