28 augusti, 2013

ATT FÅ EN MASSA TIPS.

Instagram är fantastiskt på många sätt och i somras tänkte jag extra mycket på vilken ström av tips som flödar där.

Vi började följa Orange is the new black efter att Piper Shapman lagts upp flera gånger på samma vecka (se den!). En man som heter Ove visades upp av fem olika vänner och blev därefter även en av mina favoritböcker (läs den!). En strid av bilder med frozen yoghurt har också beskådats. Chocolate, Lemon, Strawberry - Yollibox (ät den!).


Just nu är favoriten choklad, gärna toppad med hackade hasselnötter. Perfekt att mumsa på till Homeland, som är den serie som vi ser just nu efter tips från Instagramflödet. 

Ps. De fina formarna kommer från Jisa Design, de här har använts flitigt den här sommaren. Mest till Yoghurt!

3 kommentarer:

  1. Den boken borde jag läsa! Jag gillar ju Backmans blogg :-) Visst får man många bra tips på Instagram!

    SvaraRadera
  2. Jag säger tummen upp för både Yollibox choklad och till Orange is the new black. Mina cravings just nu!:)
    Och jag kan bara hålla med om Instagram, får alltid massa tips när man ska besöka en ny plats, stad. Det är mysigt att alla är så hjälpsamma!

    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh!! Homeland är ju bara för bra!! Jag är typ avundsjuk på alla som inte sett den än eftersom dom har den fantastiska serien kvar att se! :)

    SvaraRadera