12 maj, 2013

HELGEN I BILDER.

Efter en skön långhelg i Fjällbacka anlände vi Enskede för några timmar sedan. Trädgården skvallrar om att det varit riktigt fint väder här hemma, något som kanske inte Bohuslän bjöd så mycket av. Det var kallt. Trots vädret har vi ändå haft en skön helg. Nedan lite bilder från mitt Instagram.


Nu är det dags att ladda om för en ny jobb- och skolvecka. En hel sådan den här gången. Börjar nästan bli lite van vid de korta!

Dessa bilder blir mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild. Titta gärna in dit för fler. - Trevlig vecka!

6 kommentarer:

  1. Älskade fjällbacka. Jag var där med varje sommar som barn och dina bilder framkallar så mycket minnen hos mig, härligt!

    SvaraRadera
  2. Så avis på din Fjällbackahelg... Jag jobbade istället. Hade ruskigt gärna farit ner till vårt Tjärnö och tagit bilen ner en sväng till F. Kanske hade vi mötts på gatan så jag hade kunnat säga Tjenixen till dig ;)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Har njutit så av dina bilder på IG! Fjällbacka...bara namnet är underbart!

    Låter som ni haft en ljuvlig helg!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ser ut som en superhelg! Trist med vädret bara, men man kan ju inte få allt... ;) Själv åkte jag till Paris och fick mycket sämre väder än hemma. Inte vad man hade räknat med direkt. Men underbart ändå!

    SvaraRadera
  5. Myyysigt ju!
    Måste baske mig prova den där fiskgrytan. Pronto!

    SvaraRadera
  6. Dina bilder är helt underbara! Sitter här i Seattle och längtar till Bohuslän när jag ser dina bilder.

    SvaraRadera