27 oktober, 2012

VI BROMSAR VID LÖRDAG.

Det här veckan har varit en sådan som haft alldeles för få timmar på dygnet. En som skenat lite för fort. Därför är det så underbart att få bromsa in och tvärnita vid lördag. - Välkommen du sköna helg!

En dagstur till London stod bland annat på agendan den här veckan. Även fast dagen var fullbokad av möten så kom en liten dos av England med hem i bagaget. Tur att Harrods finns på Heatrows flygplats. I senaste numret av Vouge listas de 100 bästa UK-butikerna online. Kul att komma dem nära även från sverige, bara ett klick bort!


Idag tar vi det lugnt här hemma och kommer ikapp. Jag tänker bland annat besöka Fabriken där det i torsdags var tema barnrum. Om jag hinner kommer ett försenat bidrag även från mig inom kort.

I kväll kommer vi sedan bege oss till invigningen av Friends Arena. Minifolket ser fram emot att få se artister som Loreen och Danny. Själv är jag mest nyfiken på att Colin Nutley regisserat. Hur regisserar man en invigning med artister? Ikväll får vi se, sänds även direkt på SVT. Fin helg!

2 kommentarer:

  1. Då kanske vi sammastrålar ikväll ;-) Vi beger oss också till invigningen ikväll!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där listan ska jag minsann ta och spana in...

    Och så kan du ju hälsa på min syster ikväll då ... en som ser likadan ut som jag fast mörk ;) hahahah ...
    Jag skulle ha gått men så bestämde vi oss för stugan denna helgen, men i sista sekund ändrade vi om och då var biljetten borta ;)

    Ha det superduper kul!
    u

    SvaraRadera