28 december, 2011

NYÅRSVITT.

Nyårsbordet kommer dekoreras med vitt tema i år. Det är nu man borde passa på att fynda vita juldekorationer. På Granit pågår t.ex julrensning med 1/2 priset. Skynda att fynda fint!

H&M Homes ljus, som tidigare funnits i brunt och svart, finns nu med bland vårnyheterna i vitt. Fina. Dessa kommer få lysa upp här hemma när det är dags att städa ut julen. Men först dekorerar vi med nyårsvitt!




Tre vita fynd; Vitt ljus i glas från H&M Home, 6-pack vita glaskulor 
samt 5-pack mini stjärnor från Granit.

5 kommentarer:

  1. Bra tips...dit vill jag av andra själ oxå- det är bara det där med tiden...;) Vilken fin dukning du kommer att göra! Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  2. Åhh vad jag gillar det vita snygga ljuset ♥ är det från H&M? Köper man den på netet då? eller finns den i butik? Hur som så är den ur snygg. Jag har sett den på lite bloggar här och där men det ingen som har skrivit var den är ifrån. Tack för den infot:)!

    Gillar verkligen dagens inlägg hos dig:)!♥

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Lånade din bild, hoppas ok? (jag länkade såklart) Jättefina tips, gör nog att Sickla (granit) får ett besök i morgon.

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli superfint! Ser fram emot bilder sen :)

    SvaraRadera