02 september, 2011

SKÖNA FREDAG.

Oj, vilken intensiv vecka det här har varit, dagarna har skenat fram. Familjen W har liksom inte kommit in i rutinerna ännu. Några veckor till och vi borde vara i fas, men nu är det fredag och vi pustar ut. Visst är det härligt med fredagsstämning!

Imorgon ser jag fram emot en heldag på Formex. Flera rapporter därifrån har börjat dyka upp. Jag gillar den här från Sofia - Mokkasin eller den från trendutställningen hos Frida - Trendenser. Kanske att det kommer några inlägg från mig med framöver!


På anslagstavlan; vykort med citat från Lisa Bengtsson, magneter med dagar från Granit samt biljetterna till Formex

Morgondagen blir en tjejdag. I och med att vi inte bor långt ifrån Älvsjö funderar J och jag på att cykla till Formex. Anledningen till cykelturen är att vi då kan lyxa till det med vinlunch. Inredningsmässa, tjejkompis och vin blir en perfekt kombination en lördag! 


Igår gjorde jag ett inlägg om colour dipping. Här kommer ytterligare en bild på temat! Den här är från Martha Stewart som även hon doppar i färg. Här är det korgar och korgväskor som fått lite färgsättning. Jag gillar det här. Tror att något här hemma kommer få sig ett litet dipp framöver!

6 kommentarer:

  1. Måste nog säga att höstens Formexmässa var ganska så tråkig. Inspirationen dom snackat så mycket om såg jag inte röken av. Träffade dock ett par trevliga leverantörer men annars var det inte mycket att hänga i julgranen. Bättre upp vetja ; ) Önskar dig en trevlig helg ; )

    SvaraRadera
  2. hihi dipping lite varstans alltså;) Så mysigt med vinlunch, och sen formex- kan ju knappast bli en bättre lördag! ha det så fint. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Snyggt, både med doppade ting och saker fästa på anslagstavla. Gillar magneterna och ska titta efter dem när jag besöker Granit nästa gång. Ha det gott på Formex!

    SvaraRadera
  4. Å jag hoppas du haft en fin dag idag !!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni haft en superbra dag på Formex idag. Hör gärna mer om det. Och de där dag-magneterna ska jag kika efter nästa gång på Granit!

    SvaraRadera
  6. Detta gillas här också! Det blir en cool effekt på något vis. Ha n trevlig söndag!

    SvaraRadera