23 mars, 2013

SANDS HOTELL.

Igår kom jag hem efter två dagars konferens på Sandhamn i Stockholms ytterskärgård. Många som åker till Sandhamn bor ofta på Seglarhotellet, det har även jag gjort några gånger.

Den här gången bodde vi på Sands hotell som är ett mindre och mer personligare boende. Vi har haft två fantastiska dagar i en miljö som ger något mer än ett vanligt hotell. Jag trycker på gilla knappen!


Sommartid och vissa weekends kan man som privatgäst hyra rum på Sands. Vintertid tar de emot större sällskap/företag som då hyr hela hotellet, eller ett våningsplan. Vi hade nu hela hotellet att disponera över vilket gav oss tillgång till flera stora sällskapsrum samt relaxavdelningen.


Jag tycker om att vistas på Sandhamn, speciellt på andra årstider än sommaren då ön inte är full av sommargäster. Vi har större delen av tiden haft konferens men igår hann vi även med en frisk promenad ut till den fina stranden Trouville. Ljudet från vågorna samt och att se havshorisont ger energi (+ en extrem längtan till sommaren).

Detta blev ett litet hotell-tips från mig, nu kickar vi igång lördagen!

Bilder; mina egna (tagna med telefon) samt lånade från Sands Hotell.

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen fint och härligt ut, nu blev jag sugen på att åka dit. Jag håller med om att vågorna och havet ger energi, tänk vad naturen kan ge en kraft!

    Trevlig lördag!

    Vänlig hälsning
    Linda

    SvaraRadera
  2. Ser med njutning på dina vackra bilder!

    Delar av vår familj bor på ön sedan länge...jag längtar alltid ut dit!

    Påsken ute på ön är speciell och så härlig.

    TACK för att jag följa med ut via ditt härliga inlägg!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder, det är fantastiskt ute på Sandhamn.

    Trevlig lördagkväll!

    Kram
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera