04 december, 2011

PSSST...TOMTEN.

Idag har vi varit på Länna Möbler. Det är en av de möbelaffärer som ligger närmast där vi bor och som också är en av favoriterna. Så mycket fint det finns där! Anledningen till besöket idag var inköpet av ett litet sidobord till vårt tv-rum. Vi fick även med oss tre stora fina balsaboxar att förvara Wii-spel, kontroller och diverse sladdar i. Sånt finns det mycket av här hemma. Mycket.

Varje gång jag är på Länna går jag runt i butiken och fingrar och suktar på nästan allt. Insåg där att det är en perfekt butik att tipsa tomten om! Så kära Herr Santa här kommer några önsketips!


På önskelistan, del 1,  julen 2011;

  1. Rödvinsglas Essence från iittala (behövs fler till samlingen), 2. Eva solos vattenkaraff har länge stått på önskelistan, gärna i svart 3. Extra Pur Doftspridare med doft av Fikon, 4. Skultunas fina Smyckesskrin Belle i mässing, 5. Hans Bolings Duck i massiv teak, 6. L:A Brukets Flytande tvål i Cederträ...eller ja, nästan allt från dem.


PS. För er som inte bor i Stockholmsområdet kan jag tipsa om att Länna Möbler även har en webbutik med fri frakt inom Sverige!

6 kommentarer:

  1. Länna Möbler kan man inte åka till egentligen, man blir ju GALEN där på riktigt.

    Jag önskar mig en lampa därifrån, en genomskinlig en ;-)

    SvaraRadera
  2. Jisses vilka fina grejer du har i collaget. Ja, tack, jag tar allt!

    Och vid Länna möbler har jag aldrig stannat till. Måste dit vid tillfälle!

    SvaraRadera
  3. Vad lustigt, vi var på väg till Länna idag men blev för hungriga och tog paus för lunch... sen kom vi på andra tankar. Synd, det hade varit kul att springa på varandra i doft-hyllan. Sådana där pinnar är jag nyfiken på! Har du testat tidigare?
    Kottar ja, stoppa den i ljusstaken!! :) eller gör krans och häng på väggen (såg det i någon blogg, hmm.. Mkt snyggt)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja Länna möbler där kan man lita på att man inte kommer tomhänt ifrån;) Härlig önskelista. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Det brukar bli så dytrt att åka dit bara, man vill ju plötsligt ha så många saker som man inte visste att man verkligen behövde förrän just då :-)

    Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  6. Den önskelistan kan jag också lägga till på min. Senast igår kraschade jag ytterligare ett Essence-glas. Just nu har vi, två! Så det är dags att fylla på den icke befintliga samlingen.
    Länna har verkligen det allra mesta. Finfint sidobord och lådor ni fick med hem. Bra tips där.
    kram Katarina

    SvaraRadera