15 september, 2011

HERR UGGLA.

Jag höststädade i min garderob i helgen. Så skönt att rensa ut och få ordning på allt. Och då i lådan med smycken hittade jag min ugglekompis som jag helt glömt bort - ett kärt återseende! Tänk att det ibland blir så att man lägger undan saker och sedan totalt glömmer bort dem.

Vilken ugglefeber det pågått ett tag nu. Främst i inredning men även i mode. Mitt halsband är köpt för ett år sedan på den franska butikskedjan Camauieu. Men det finns mängder av varienter t.ex här, eller här eller i blingande ringformat här. Ho ho!



Bortglömd Herr Uggla som nu är återfunnen. 
I svart och mässing, färger jag gillar just nu!


Ps. Och den gulligaste Uggelmössan för bebisar hittar ni här, den bilden fick mig att le brett - såå söt!

7 kommentarer:

  1. Vilken tur att han fick komma fram stackarn;) Så söt.... Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Glömska kan ibland vara lönsamt!
    Fint med ugglor och mässing.

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen att det va ett kärt återseende. Supersöt!!

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart halsband! Jag har också märkt av många ugglor här och där nu :-)

    Ha en jättefin Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Ja, ugglefeber, indeed! Vilken fin uggla du hittade! Med såna skatter i garderoben blir det extra roligt att rensa ur sina gömmor!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jeg har også en fascinasjon for ugler :) Takk for shoppingtips! Ønsker deg en herlig helg!

    SvaraRadera