13 juli, 2011

SEMSTERLUGN.

Det blir lite glesare mellan inläggen, semesterlugnet har börja infinna sig. Det här är utsikten från vårt matbord här nere. Fönstret är som vår tv, alla tittar ut. Alltid händer det något där utanför att prata om. Det kan vara en sjöräddningsbåt på väg ut, glada semesterfirare, kajaker eller en konstig husbåt som passerar. Åh, vad jag älskar detta fönster och dess vy!

Fönster med utsikt.


På måndagsmorgon sitter det dock bara tre personer och äter frukost vid bordet och tittar ut. Jag kommer pausa semestern för att åka hem och jobba i en vecka. Men det försöker vi inte tänka på just nu...

3 kommentarer:

  1. Om jag var du skulle jag nypa mig i armen titt som tätt ;)

    SvaraRadera
  2. jag vill oxå sitta där :)

    SvaraRadera
  3. Helt overkligt fint. Fin blogg också.
    Hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera