06 februari, 2011

HAND MADE.

Jag älskar att pyssla och så fort jag kommer i kontakt med fina papper, stämplar eller annat kreativt material så går pulsen upp. Det gjorde den ikväll då jag hamnade på cutetape.com

Här kommer ett litet axplock från deras sortiment;


Jättefina handgjorda klistermärken med texten hand made. Perfekt att klistra fast på hemmagjorda presenter!


Tänk vad fina kort eller paket man kan designa med detta transparenta tejp som går under namnet Vintage. Eller kanske dekorera framsidan på ett vitt anteckningsblock med?


Så fint stämpelset med hela alfabetet, bara asken i sig är en inredningsdetalj jag kan tänka mig att ha på vårt kontor. Bokstäverna får mig och komma på mängder av nya projekt!


De Japanska Washi tejperna är mycket populära och finns i mängder av utförande och färger. De kan användas på så många kreativa sätt; dekorera glasburkar, paket, brevpapper, tavlor, etc.

Skulle kunna visa upp määäängder med fler bilder från shoppen, men jag stoppar här.  :)

Gillar du också kreativa projekt? Då är det ett tips och göra ett besök på cutetape.com!

Foton; cutetape.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar