02 januari, 2011

SKRIVBORDSDETALJER.



Foto: Annixen, privat

Vi har ett litet kontor på vår övervåning i huset. I början av december gjorde jag en liten redesign av rummet. Från att ha gått helt i vitt går det nu i..gissa...yes, svart och vitt! Samt lite detaljer i trä. Här är en bild på en del av skrivbordet i rummet. När jag jobbar hemifrån sitter jag gärna här uppe med tänt ljus och en kopp kaffe.

Detaljer i bilden;

I fönstret står en svart ram från IKEA med illustration. Framför den en mindre vit ram med illustration av min farbror Benny Eriksson även den inköpt på IKEA . &-tecknet har jag köpt på en resa i Danmark.

Framför fönstret på skrivbordet står en ljustake i vitt, den togs fram av Rödakorset i samarbete med Konstfack förra julen och såldes på ICA. Träskrinet har jag köpt när jag var i Mombasa förra året. De svarta mindre boxarna är inköpta på IKEA .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar