10 januari, 2011

EN LIVSTILSSALONG.

Om några veckor är det dags för klipp & färg för mig. Jag klipper mig hos trevliga Camilla Sunnerot på WIG. WIG som tidigare enbart var en hårssalong, flyttade till nya lokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm och öppnade då tillsammans med Aveda en livstilssalong!

Bilder; wig.se

Den nya Wig/Aveda-salongen erbjuder hår, kropps- och ansiktsbehandlingar. Visst har de jättefina ljusa lokaler!


Jag har själv provat en behandling på salongen och kan varmt rekommendera en! Jag gjorde en ansiktsbehandling - Elemental Nature Customised Facial, den tog 1h 45 min och det var otroligt sköna minutrar. När man kliver ut från det fina behandlingsrummet känner man sig sååå harmonisk. Unna dig detta!


När jag besöker Camilla på salongen blir jag alltid bjuden på Avedas ekologiska te. Det har en smak av lakritsrot och mint, fräscht.

Det här var dagens skönhetstips från mig! Gör gärna ett besök Wig/Aveda, här kan du antingen ta en klippning, skönhetsbehandling, massage eller bara prova på deras ekologiska produkter  - rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar